AMPA Ramon Llull

Esteu al lloc web de l'AMPA de l'Escola Pública Ramon Llull de Barcelona. Aquí podreu trobar totes les coses que anem fent.

dijous, 17 de maig del 2012

Fes Dansa 2012 ecos...

L'Ana Clemente ens ha fet arribar aquest escrit.

No recordo exactament el moment en el qual vaig decidir dedicar-me a la dansa. Sempre m’han dit que vaig néixer ballant i potser tenen raó. La música sempre ha anat relacionada amb la meva vida, allà on he estat hi ha hagut música, ja sigui a les cançons infantils, als festivals, concerts, despertador, extraescolars, treballs... la música sempre ha sigut imprescindible per mi. Fins ara, res havia superat mai la satisfacció que sento al pujar a un escenari i ballar. Ningú havia aconseguit fer-me oblidar els problemes de tal manera que perdessin importància o els oblidés per uns instants, fossin els problemes que fossin. Res aconseguia omplir-me tant com el ball. Però repeteixo, FINS ARA.

Fa 6 anys, una meravellosa persona, em va donar l’oportunitat de poder ensenyar a través de la dansa, a unes nenes petites, i des d’aquell dia he anat seguint els seus passos. Creia que el màxim plaer i satisfacció personal que podia tenir era ballar jo mateixa i fer bé les meves coreografies, però actualment m’he adonat de la meva equivocació. He trobat una sensació infinitament més gran que aquesta i és el simple fet de veure el meu treball reflectit en les nenes. Veure-les ballar dia a dia, esforçar-se, sentir la música, estimar el que estan fent, posar-se nervioses abans d’una exhibició, implicar-se en la feina, ser responsables, posar ganes i força i sobretot, veure-les disfrutar ballant, m’omple més que cap altre fet.

Aquest any ha estat meravellós. Les nenes han creat uns grups magnífics on no només han aprés a ballar, passos, coordinació, ritme, equilibri, expressió, habilitats motrius... sinó que han aprés a respectar-se les unes amb les altres, animar-se entre elles, ajudar-se mútuament i estimar-se. Dia a dia han anat creixent i aprenent, i el més maco de tot és que jo també jo he fet amb elles. Juntes hem aprés a esforçar-nos cada dia més, a posar ganes en cada pas de les coreografies, a no perdre la il·lusió, a superar tots els entrebancs que vinguin, a innovar cada dia més... Juntes hem aconseguit un resultat com el del diumenge passat.

En l’exhibició es va poder apreciar com les nenes van pujar a l’escenari al 100% i van demostrar tot el que valen i tot el que saben fer. Van posar ganes, il·lusió, força, energia, nervis, confiança i seguretat en elles mateixes. Van divertir i emocionar a tot el públic i el més important: Es van sentir orgulloses de la seva feina. Van adonar-se dels fruits que dóna tot l’esforç i temps dedicat en aquest curs i van sortir felices i contentes d’allà. Tot s’ha de dir, la implicació per part dels pares no té nom! Gràcies als seus ànims a les nens, el seu recolzament en aquesta activitat i la seva col·laboració incondicional, vam aconseguir entre tots fer una exhibició inoblidable.


Personalment, no tinc paraules per aquestes nenes. No sabria expressar en mil frases més el que arribo a sentir quan les veig disfrutar ballant. M’emocionen cada dia més tot i haver creat jo mateixa les coreografies i veure-les cada dimarts i dijous. Són petites , però tenen capacitat de fer-se estimar com ningú i donar forces per seguir endavant any darrere any a qualsevol. Estic orgullosa d’elles i de la seva evolució. Són increïbles , fantàstiques i úniques! Us convido a veure-les el pròxim 2 de juny al festival de l’escola, estic segura que gaudireu moltíssim! Les monitores de HipHop estarem encantadissimes de tenir-vos allà!

Gràcies per la vostra atenció, una abraçada gegant per part d’una monitora molt orgullosa de les seves nenes! Fins aviat!

Ana Clemente

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Best Buy Printable Coupons