Teniu disponibles totes les activitats per grup.
Les hem preparat, des de l'Ampa, perquè els nostres fills i filles trobin una activitat enriquidora i educadora, esportiva o cultural, que els engresqui.
Mireu-vos-ho, apunteu-vos-hi i gaudiu-les!!
ACTIVITATS EXTRAESCOLARS 2015-2016
Curs/dies | Hora inici | Dilluns | Dimarts | Dimecres | Dijous | Divendres |
---|---|---|---|---|---|---|
1er | 16:30 | Multiesport | Artesania i expressió plàstica | Multiesport | Artesania i expressió plàstica | Ballem |
Iniciació | Escola Futbol/ | Iniciació | Escola Futbol/ | |||
Patinatge | Bàsquet | Patinatge | Bàsquet | |||
Xinès | Iniciació Escalada | Manualitats | Iniciació Escalada | |||
Orquestra Orff | Circ | Jazz | Circ | |||
Anglès Kids Brain | ||||||
Mensualitats
|
|||
Activitats | Hores setmanals | Socis Ampa | No socis |
Multiesport | 2 h | 21.00 € | 31.00 € |
Inciació Patinatge | 1h/2 h | 15,00€/29,00€ | 25,00€/39,00€ |
Xinès | 1 h | 23,00 € | 33,00 € |
Orquestra Orff | 1h | 24,50€ | 34,50€ |
Artesania i expressió plàstica (1) | 1h/2 h | 15,00€/29,00€ | 25,00€/39,00€ |
Escola futbol/basquet | 2h | 21,00€ | 31,00€ |
Iniciació Escalada | 2h | 21,00€ | 31,00€ |
Circ | 2h | 21,00 € | 31,00 |
Jazz | 1h | 25,00 € | 35,00 |
KidsBrain | 1h | 24,50 € | 34,50 € |
Ballem (1) | 1 h | 15,00 € | 25,00 € |
Grups minins amb aquest preu 10 nens, grups de 8 nens el preu s'incrementarà fins a 18,00 € | |||
Anglès en iniciar el curs es pagaran 25 € per material ( motxilla, àbac, book, notebook, llapis, goma, flashcards, set de galledes, stickers i jocs on line. |
Multiesport
|
Seguim treballant les habilitats motrius bàsiques fent una introducció general dels diferents esports, que coneguin i practiquin diferents esports mitjançant formes jugades, per tal d’ampliar les experiències motrius i orientar al nen/nena en les diferents possibilitats de pràctica esportiva més endavant. (esports: futbol, bàsquet, jokey, rugby, handbol, acrosport. |
Iniciació al patinatge
|
Es treballa tant les tècniques individuals com les habilitats pròpies del patinatge, introduint aspectes com la coordinació, el ritme, es fan les primeres coreografies de grup, etc. |
Xinès
|
Nivell elemental: es dirigeix a nens que no han tingut cap contacte amb la llengua xinesa o només han fet el nivell preescolar. S’apren el sistema de pronunciació xinés, s’ escriuen i reconeixen caràcters bàsics i comencen a pronunciar-se en situacions quotidianes senzilles. |
Orquestra Orff
|
Amb aquesta activitat oferim la possibilitat de gaudir de la música des de la pràctica musical, formant grups instrumentals on es canta i es toquen instruments de plaques. ( Instruments ORFF): carrilons, metal·lòfons, plats etc.), sense deixar de treballar, nocios de lectura i escriptura musical. D'aquesta manera aconseguim que els nens tinguin una experiència vivencial de la música des de la participació activa i a més a més, sense oblidar la improvisació i la composició. El repertori serà composat pels nens i també proposat pel professor, respectant l'edat i el nivell de coneixements. Es faran servir cançons del repertori tradicional del país i del mon. Els arranjaments instrumentals es faran de forma col·lectiva amb la coordinació del professor, aprofitant el potencial individual o col·lectiu. La simple instrumentació de les orquestres Orff permet interpretar peces musicals amb finalitat, fins i tot per a infants sense formació musical. Aquesta activitat està destinada a nens de 1r fins a 4t s'hi poden apuntar alumnes de tots els nivells musicals. El material per a la classe de Conjunt Instrumental: Piano o teclat; equip de música. Els instruments de percussió: Un carrillo Studio 49 per a cada alumne. |
---|---|
Artesania i expressió plàstica
|
Mitjançant l´art plàstic, crear nous espais de creativitat i imaginació. MATERIALS: PAPER, FUSTA, VIDRE, TÈXTILS, PASTES MODELABLES... TÈCNIQUES: PINTURA, ARTS DECORATIVES, MOSAIC, CLOISSONÈ, MODEL.LATGE, COLLAGE... PECES: NINES, TITELLES, QUADRES, FIGURES, MÀSCARES, BISUTERÍA... TREBALL DEL COLOR, LA TEXTURA, LA FORMA, EL DISSENY... (el taller inclou tots els materials) |
Escola Futbol/ Basquet
|
El futbol i el bàsquet es treballen de la mateixa manera. Es tracta de dos esports col·lectius, que un cop introduïts es treballaran de forma sistemàtica els seus fonaments bàsics: normes, tècnica, tàctica i estratègia, habilitats físiques específiques. Es potenciaran aspectes com l’autoestima, l’esforç personal, el treball en equip, la responsabilitat, el companyerisme, etc. |
Iniciació a la Escalada
|
Desenvolupar i ampliar el ventall gestual del cos i la coordinació de moviments. Desenvolupar actituds de respecte i tolerància cap a un mateix i la resta de companys. Transmetre sensacions i experiències motrius noves que generen motivació per conèixer activitats diferents. Treballar l’educació integral de l’alumne (interdisciplinarietat). |
Circ
|
Es treballa la vessant artística des de tècnica circense i la creació artística (malabars, monocicle, equilibris sobre objectes, figures per parelles, trios...), i l’educació en valors a partir del treball educatiu: treball en equip, relació, solidaritat |
Jazz
|
La dansa jazz és una dansa amb base clàssica, extravertida i molt rica musicalment. Es adequada per nens, adolescents i adults. No s’ha de confondre amb la música jazz, la dansa jazz es energia en moviment. Una mostra de dansa jazz son les obres musicals de Broadway o alguns vídeo clips. Una classe de jazz es compon d’exercicis d’estiraments, tècnica, salts, girs, desplaçaments i una variació (ball) en el que cada professora aplicant la seva pròpia creativitat converteix en única i diferent per l’entusiasme de l’alumnat. |
ANGLÈS KIDS BRAIN
|
El programa KidsBrain es desenvolupa en anglès, millora el vocabulari i la comprensió dels nens en l'idioma de Shakespeare i ensenya als nens com fer càlculs mentals ràpids visualitzant els moviments de l'àbac. |
BALLEM Taller de Dansa Moderna
|
Aprendre a gaudir tot ballant. Iniciar-se en els principals passos de ball i ritmes. Aprendre a expressar-se mitjançant la dansa. Crear nous espais d’imaginació. Aconseguir una bona coordinació corporal, ritme i coordinació, coreografies, moviment i espai. |